pühapäev, 16. november 2008

Jõulukaardid

Olen ammu tahtnud teha lapitehnikas kaarte. Nüüd sai siis kätte võetud ja tegin kolm lapitehnilist jõulukaarti :)

8 kommentaari:

Lapiliisu ütles ...

Vahvad!
Paistab, et su uus õmblusmasin õigustab end igati :)

Koffikann ütles ...

Kaardid on kenad jah. Kas sul on siis masin , mis sellisid pisteid teeb ise?

Sutsuke ütles ...

Mu masinal on jah sellised ilupisted täitsa olemas :))

Ka eelmisel olid ja ausalt õeldes, igatsen oma vana masinat taga. Harjumine uuega on väga raske... Aga nagu õeldakse, et aeg teeb oma töö :D

Lapiliisu ütles ...

Mulle jubedalt meeldivad kompuutermasinate võimalused, aga ma kardan selliseid masinaid. Ma ju puhtpestud blondiin.
Tülitsen ning lepin oma Huskystariga edasi. Kirglik suhe :D

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Päris ägedad! Tekib kohe tahtmine ahvida ja ka mõni kaart teha.

Koduhaldjas ütles ...

minul on aastajagu kasutusel ka mõningate tikkeridadega huskvarna ja eriti pördesse läksin ma selle peale et ta @-märgi trükimisega hakkama saab. :D
papile tikkides on hea ära kasutada nüri otsaga masinanõelu.
taaskasutus missugune

Koffikann ütles ...

Tundub, et mul on ka vaja sellist tikkimismasinat!

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Sellised on ägedad. Mul on ka praegu Huskystar, teeb ilupisteid ja kirjutab. Aga vinge oleks küll omada viimasepeal tikkimismasinat. Tegelt võiks neid masinaid kohe mitu olla erinevaid.
Aga 100% mehhaanilised metallist kerega on ikkagi üle kõige.
Klassika ja töökindel