esmaspäev, 17. november 2008

Blogidest ja linkidest

Ametlik kutse läks teele Lovisale ja Jaanikale.
Mul nii hea meel, et nüüd siin saavad kõik lapilised kokku! Muidu aja teisi noaotsaga mööda netti taga nigu ... (eesti klassika) :)
Eks see ole neile ju ka hea mugav, kes mitte  ise ei õmble aga lapitöid siiski oma koju soetada tahavad. Tegijad on oma loominguga ju nii-niiiiii erinevad. Annab kohe valida. Siin aga ilusti kõik reas nigu kilud karbis. :)
Ma loodan, et keegi ei pahanda minu eestlase huumori üle.

Andke teada, kui tahate mõnd linki paremale peenemasse tulpa. Ma ei oska leida Lovisa kodulehte, näiteks. 

4 kommentaari:

Lapiliisu ütles ...

Mis suhtes ei oska leida?
Lovisa profiilis vasakul kontaktide all on aadress olemas.

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Nojahh.Mis ma oskangi kosta...
uimane, 100 % uimane

Jaanika Vakker ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Ah vaat millised probleemid.
No vat siis jälle üks hea põhjus, miks siia koguneda ja tuttavaks saada. Sest oma tuttava lehelt ei lähe ju luba küsimata midagi kopima, võõrastelt lehtedelt aga ju ei teagi, et kelle käest küsida.
Tuletab mulle meelde, kuidas ma ise oma esimese kodulehe teksti kirjutasin. Pea oli nii tühi, et katsetasin oma 100 korda, välja tuli ikkagi kuidagi väga "hobby hall"
Ehk saate teiegi omavahel tuttavamaks ja Lovisa peseb ise ühe teki ää ja kirjutab siis oma kogemusest omal lehel ja Jaanika, kel ilmselt algus on juba kuskil kaugel selja taga, on lihtsalt Lovisa kui algaja suhtes mõistev. Juhtub, seltsimehed lapitöölised, juhtub.
:)
Jään teie mõlemi tutvustust ootama!