kolmapäev, 22. oktoober 2008

Isehakanud Lillekasvataja

Tere!
Mina olen siis Isehakanud Lillekasvataja. 
Teen siis ruttu enesetutvustuse ära. Olen lapitööline olnud juba rohkem kui 13 aastat. Algas, nagu ikka, istusin lapsega kodus ja muud tarka polnud miskit teha. Kuna poiss ei lasknud öösiti eriti magada ka, olin peast üsna soe ja uimane ja julgesin ühte poodi sisse astuda ja oma töid müügiks pakkuda. Tekid meeldisid, osteti neid täitsa hästi ja nii see jäigi: olen tänini kodune õmbleja. Rikkaks pole saanud aga nälga surnud ma ka pole. Isegi üsna ümmarguseks olen läinud(aga sellel võib olla vist ka mõni muu põhjus. Lapsed näiteks või kommihimu). Ja see on minu käsitööblogi 
Tahaks veel lisada, et praegu üritan lapitehnikas riideid valmis õmmela. Nad ei tohiks aga liig "lapilised" olla, ikka stiilne asi selga panna. Eks ma siis varsti esitle, et kuidas mul läheb ja mis välja tuli.

Siin blogis olen siis selle blogi asutaja ja tänu sellele ka administraator. Selle tõttu on mul siin blogis natuke suuremad õigused kui teistel. See tähendab siis seda, et kui meie sekka peaks sattuma keegi pahategija ja tobeduste kirjutaja, kustutan ma ta lihtsalt ära. Postitusi, mis on teiste poolt tehtud, ma korrigeerima ega üle kontrollima ei hakka. Võib-olla ainult postituse all olevaid märksõnu, aga seda vaid kindlal vajadusel.
Kui peaks juhtuma, et ma ei taha või ei saa enam admin olla aga blogi on igati toimiv, saan ma admini seisuse edasi anda. Vaid ühe hiireklikiga. 
Kui keegi kaasautoreist soovib mõnd linki või pilti või muud taolist paremasse tulpa, saatke aga kiri Kullaketrajate foorumis mulle, võite ka kommentaariks panna viimase (minu)postituse alla. 
Samuti, kui soovite kedagi veel siia blogisse kutsuda kaasautoriks, andke teada! 
Ja veel: selle blogiga on juba ühinenud Lapiliisu, ootame tema esimest postitust ja kutse on saanud ka Koduhaldjas.

6 kommentaari:

Lapiliisu ütles ...

IE-ga vaadates on selline lugu:
Kui ma klikin end siia, siis esmalt tuleb täpitähtede asemele mingi jama. Alati pean refresh'i tegema, enne kui normaalse pildi ette saan.
Samas teiste Bloggeri lehtedega on kõik korras.

P.S. Mozillaga vaadates seda probleemi pole.

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Assoo
Ma ise kasutan Google Chrome programmi. Kiirem hulka kui internet ja sealt kaudu pole terve igavik käinud, ei oska midagi öelda selle peale.
Peab uurima, et miks see nii on. Või et kuidas seda asja parandada.

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Küsisin nõu ja öeldi, et IE ongi algselt mõeldud ainult inglise keele kasutajatele. Sellest ka igasugu anomaaliad täpitähtedega

Lapiliisu ütles ...

Ok, las ta siis olla.
Refreshi pole ju raske klõpsata :)

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Vaheta parem programmi, ma arvan. Sellel Mozillal pole ju meskit viga.

Lapiliisu ütles ...

Tegelikult on mul mõlemad installitud, aga ie on kuidagi käe sisse jäänud :)