teisipäev, 28. oktoober 2008

Teppimispisted

1. Tavaline tikkerida otse kangaste ühenduse peal
2. Sik-sak piste nii, et kangaste ühendus jääb täpselt keskele
3. Sik-sak piste on enamjaolt vaid ühel kangal, teist kangast puutub vaid millimeetrijagu

2 kommentaari:

Nodsu ütles ...

Algajale igati abiks asi! Ma selle viimase varjandi peale pole mitte tulnudki... ju ma siis õmblemises ikka veel nii algaja :) Tänud!

Ja üks oluline küsimus tekkis mul veel - kui neid lappe üksteise külge õmmelda (neid on ju palju) ega siis ju ei sõlmi niidiotsi kinni ometigi (ma siuke sõlmija tüüp)?! Et kas ruudukese (misiganes kujundi) alguses ja lõpus tehakse see edasi-tagasi-edasi "kinnitus" või ei tehtagi midagi? Uh, ehk on mu segane sõnastus arusaadav...

Lapiliisu ütles ...

Raamatutes soovitatakse lappide ühendamiseks valida lühike pistepikkus, umbes 2 - 2,5 mm. Õmbluse algusesse ja lõppu võid teha edasi-tagasi kinnituse.